SHOESON - strona główna

ZWROTY I WYMIANA

W tej sekcji przedstawiamy informacje na temat wymiany i zwrotów zakupionych u nas produktów.
Wymiany i zwroty produktów sprowadzonych Na Zamówienie opisane zostały na dole tej sekcji.

I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Zakupione produkty z naszego sklepu podlegają możliwości zwrotu lub wymiany na inny dostępny rozmiar lub produkt przez 30 dni od daty dostarczenia ich Klientowi (obowiązuje data nadania przesyłki).
2. Do zwrotu i wymiany przyjmowane są wyłącznie produkty w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkownia, dostarczone w oryginalnym opakowaniu. Stan nienaruszony dotyczy zarówno produktu jak i opakowania, pudełka nie mogą być niczym poobklejane.
3. Aby dokonać zwrotu lub wymiany należy uzupełnić formularz Wymiany/Zwrotu (do pobrania TUTAJ lub w dziale MOJE KONTO → Wymiany/Zwroty) i wraz z produktem oraz rachunkiem zakupu wysłać na poniższy adres:
 
shoesON Poland
Św. Idziego 100
07-200 Wyszków
Polska

4. W przypadku braku rachunku/faktury, zwroty i wymiany produktów będą odrzucane.
Wysłanie produktu odbywa się na koszt Klienta, nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

II. WYMIANY.
1. Wymiana produktu możliwa jest na inny produkt dostępny w naszym sklepie a także na produkt dostępny do sprowadzenia Na Zamówienie.
2. W przypadku wymiany na produkt z kategorii Na Zamówienie, wymiana podporządkowana jest procedurze sprowadzenia produktu Na Zamówienie.
3. W przypadku wymiany produktu obowiązuje dopłata za dodatkową dostawę w wysokości 12 zł.
12 zł można włożyć do opakowania z odsyłanym produktem lub wpłacić na nasze konto - dane konta dostępne TUTAJ.
4. Jeśli nowy produkt jest droższy od wymienianego - klient dopłaca różnicę w cenie na nasze konto.
5. Jeśli nowy produkt jest tańszy od wymienianego - różnica jest zwracana na rachunek klienta podany na formularzu wymiany.
6. W przypadku wymienienia produktu na produkt do sprowadzenia na zamówienie, produkt sprowadzony na zamówienie nie podlega już możliwości wymiany ani zwrotu.

III. ZWROTY
1. Zwrot produktu rozpatrywany jest w ciągu 14 dni roboczych od daty jego dostarczenia na poprawny adres wskazany powyżej.
2. Kwota zwracana jest na rachunek klienta podany na formularzu zwrotu po akceptacji zwrotu.
3. W przypadku zwrotu produktu po terminie dłuższym niż 14 dni od daty doręczenia produktu, od kwoty zwracanej klientowi odejmowana jest opłata operacyjna w wysokości 20 PLN.

IV. Produkty sprowadzone Na Zamówienie:
1. Produkty sprowadzone na zamówienie obejmuje możliwość wymiany w terminie 14 dni od daty dostarczenia produktu klientowi (obowiązuje data nadania przesyłki).
2. Wymiana możliwa jest na inny dostępny produkt w cenie nie niższej niż produkt wymieniany.
3. Dalsza procedura wymiany zgodnie z opisem w powyższych punktach INFORMACJE
 PODSTAWOWE (pkt 2-4) oraz WYMIANY (pkt. 1-4).
4. W ramach produktu sprowadzonego Na zamówienie możliwa jest tylko 1 wymiana na inny produkt.
5. Produkty sprowadzone na zamówienie nie podlegają możliwości zwrotu.
6. Wszystie produkty sprowadzone na zamówienie objętę są gwarancją na okres 24 miesięcy.

Najnowsze produkty