SHOESON - strona główna

ZWROTY I WYMIANA

W tej sekcji przedstawiamy informacje na temat wymiany i zwrotów zakupionych u nas produktów.
Wymiany i zwroty produktów sprowadzonych Na Zamówienie opisane zostały na dole tej sekcji.

I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Zakupione produkty z naszego sklepu podlegają możliwości zwrotu lub wymiany na inny dostępny rozmiar lub produkt przez 30 dni od daty dostarczenia ich Klientowi (obowiązuje data nadania przesyłki).
2. Do zwrotu i wymiany przyjmowane są wyłącznie produkty w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkownia, dostarczone w oryginalnym opakowaniu. Stan nienaruszony dotyczy zarówno produktu jak i opakowania, pudełka nie mogą być niczym poobklejane.
3. Aby dokonać zwrotu lub wymiany należy uzupełnić formularz Wymiany/Zwrotu (do pobrania TUTAJ lub w dziale MOJE KONTO → Wymiany/Zwroty) i wraz z produktem oraz rachunkiem zakupu wysłać na poniższy adres:
 
shoesON Poland
ul. Dobra 7
00-384 Warszawa
Polska

4. W przypadku braku rachunku/faktury, zwroty i wymiany produktów będą odrzucane.
Wysłanie produktu odbywa się na koszt Klienta, nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

II. WYMIANY.
1. Wymiana produktu możliwa jest na inny produkt dostępny w naszym sklepie a także na produkt dostępny do sprowadzenia Na Zamówienie.
2. W przypadku wymiany na produkt z kategorii Na Zamówienie, wymiana podporządkowana jest procedurze sprowadzenia produktu Na Zamówienie.
3. W przypadku wymiany produktu obowiązuje dopłata za dodatkową dostawę w wysokości 12 zł.
12 zł można włożyć do opakowania z odsyłanym produktem lub wpłacić na nasze konto - dane konta dostępne TUTAJ.
4. Jeśli nowy produkt jest droższy od wymienianego - klient dopłaca różnicę w cenie na nasze konto.
5. Jeśli nowy produkt jest tańszy od wymienianego - różnica jest zwracana na rachunek klienta podany na formularzu wymiany.
6. W przypadku wymienienia produktu na produkt do sprowadzenia na zamówienie, produkt sprowadzony na zamówienie nie podlega już możliwości wymiany ani zwrotu.

III. ZWROTY
1. Zwrot produktu rozpatrywany jest w ciągu 14 dni roboczych od daty jego dostarczenia na poprawny adres wskazany powyżej.
2. Kwota zwracana jest na rachunek klienta podany na formularzu zwrotu po akceptacji zwrotu.
3. W przypadku zwrotu produktu po terminie dłuższym niż 14 dni od daty doręczenia produktu, od kwoty zwracanej klientowi odejmowana jest opłata operacyjna w wysokości 20 PLN.

IV. Produkty sprowadzone Na Zamówienie:
1. Produkty sprowadzone na zamówienie obejmuje możliwość wymiany w terminie 14 dni od daty dostarczenia produktu klientowi (obowiązuje data nadania przesyłki).
2. Wymiana możliwa jest na inny dostępny produkt w cenie nie niższej niż produkt wymieniany.
3. Dalsza procedura wymiany zgodnie z opisem w powyższych punktach INFORMACJE
 PODSTAWOWE (pkt 2-4) oraz WYMIANY (pkt. 1-4).
4. W ramach produktu sprowadzonego Na zamówienie możliwa jest tylko 1 wymiana na inny produkt.
5. Produkty sprowadzone na zamówienie nie podlegają możliwości zwrotu.
6. Wszystie produkty sprowadzone na zamówienie objętę są gwarancją na okres 24 miesięcy.

Najnowsze produkty

Opinie klientów

2012.02.26 o M ATTITUDE SUP HI [8,5]

Witam, wielki pozytyw dla zespołu SHOES ON, buty wspaniałe :) przysyłka również bardzo szybko i:):) Z pozdrowieniami, Angelika :D

2012.10.22 o ADIDAS ZX 700 [7]

Trafiłem znów w sedno, wyjąłem języki na zewnątrz.

Więcej opinii